Full text: Pendeln in der Ostregion - Potenziale für die Bahn (56)

Summe (Anzahl) Nr. Achse Bahnachse SLOW Wohnort MIV Wohnort SLOW Arbeitsort MIV Arbeitsort 1 Westachse 15.765 24.370 19.208 25.679 2 Südachse 24.425 28.394 22.008 29.743 3 Äußere Aspangbahn 630 974 116 167 4 Innere Aspangbahn 3.976 4.288 2.405 2.768 5 Mattersburgerbahn 973 1.335 300 389 6 Pottendorfer Achse 5.041 7.373 4.862 6.695 7 Pannonia Bahn 1.064 1.335 662 661 8 Ostachse 6.055 8.510 1.918 2.907 9 Pressburgerbahn 5.934 6.349 11.745 8.997 10 Marchegger Ostbahn 2.087 5.307 1.938 3.157 11 Nordachse 8.727 11.456 7.018 9.613 12 Laaer Ostachse 7.079 9.918 6.420 7.049 13 Nordwestbahn 10.525 13.825 7.886 9.312 14 KFJ-Achse 11.123 14.632 14.343 9.701 15 S-Bahn-Kern 18.401 15.556 44.727 45.675 Summe 121.805 153.622 145.556 162.513 Summe (Anzahl*GAKZ) Nr. Achse Bahnachse SLOW Wohnort MIV Wohnort SLOW Arbeitsort MIV Arbeitsort 1 Westachse 12.521,5 6.470,8 16.605,5 5.565,4 2 Südachse 16.880,5 7.970,5 15.002,6 9.347,5 3 Äußere Aspangbahn 406,7 380,1 89,8 44,2 4 Innere Aspangbahn 1.927,8 2.006,9 1.467,2 968,3 5 Mattersburgerbahn 470,1 595,7 170,0 158,0 6 Pottendorfer Achse 2.783,4 2.981,6 1.970,7 2.698,5 7 Pannonia Bahn 610,4 507,3 483,7 159,8 8 Ostachse 3.699,5 3.185,7 972,7 1.107,7 9 Pressburgerbahn 3.735,9 1.931,1 9.689,8 1.090,1 10 Marchegger Ostbahn 1.124,5 1.883,9 465,1 1.457,1 11 Nordachse 6.192,4 3.618,1 4.924,1 2.514,6 12 Laaer Ostachse 4.349,4 3.300,2 4.572,5 1.499,6 13 Nordwestbahn 7.050,4 4.720,9 5.098,6 2.974,9 14 KFJ-Achse 8.402,7 4.581,6 11.025,7 1.618,6 15 S-Bahn-Kern 14.757,7 2.160,7 35.714,6 8.182,1 Summe 84.912,9 46.295,1 108.252,6 39.386,4

Note to user

Dear user,

In response to current developments in the web technology used by the Goobi viewer, the software no longer supports your browser.

Please use one of the following browsers to display this page correctly.

Thank you.