Full text: Liberalisierung öffentlicher Dienstleistungen in der EU und Österreich (2)

Literatur für genaue Regelbefolger – ein ESO-Report über die Regelhandhabung bei Deregulierungen), DS 2002:21, Stockholm Gustavsson, Jan-Erik (2001): Public Water Utilities and Privatisation in Sweden, Department of Land and Water Resources Engineering, Working Paper, EPSU Public Service Conference, Brussels 12 December 2001, www.psiru.org/epsuconference/Jan-ErikPresentationPaper.doc ILO (1998): Structural and regulatory changes and globalization in postal and telecommunications services. The human resources dimension, Report for discussion at the Tripartite Meeting on the Human Resources Dimension of Structural and Regulatory Changes and Globalization in Postal and Telecommunication Services ILO (2002a): Tripartite Meeting on Employment, Employability and Equal Opportunities in the Postal and Telecommunications Services, Report for discussion at the Tripartite Meeting on Employment, Employability and Equal Opportunities in the Postal and Telecommunications Services, 13 - 17 Mai 2002, Geneva ILO (2002b): Note on the Proceedings. Tripartite Meeting on Employment, Employability and Equal Opportunities in the Postal and Telecommunications Services LO (2002): Lönegapet ökar - tjänstemän drar ifr?n arbetarna och männen drar ifr?n kvinnorna (Lohnunterschied wächst – Beamte ziehen den Arbeitern davon und Männern den Frauen), www.lo.se/nyheter/nyheter/1039100865.html LO (2002): Löner ?r 2002: Löner och löneutveckling ?r 1994-2002. Lönespridning – storlek och förändring ?r 1994-2002 (Löhne im Jahr 2002: Löhne und Lohnentwicklung der Jahre 1994 – 2002. Lohnstreuung – Größe und Veränderung in den Jahren 1994 – 2001), Report der Lohn- und Wohlfahrtseinheit, http://www.lo.se/raw/documents/39511_loner_2002.pdf LO (2003): Majoritet av svenska folket negativ till avregleringar (Majorität der schwedischen Bevölkerung negativ gegenüber den Deregulierungen), Artikel vom 27.01.2003, www.lo.se/nyheter/nyheter/1043672731.html PLS RAMBOLL Management A/S (2002): Employment Trends in the EU Postal Sector – Final Report, http://europa.eu.int/comm/internal_market/post/doc/studies/employment-report2002_en.pdf Post&Telestyrelsen (2002): The liberalised Swedish Postal Market and the situation nine years after the abolition of the monopoly, www.pts.se/dokument/getFile.asp?FileID=3262 Price Waterhouse (1997): Employment Trends in the EU Postal Sector, http://europa.eu.int/comm/internal_market/post/doc/studies/pwc1_en.pdf SEKO (1999): SJs affärsplan skapar rationaliseringar (SJs Geschäftsplan schafft Rationalisierungen), Artikel vom 10.02.1999, www.seko.se/presstjanst/nyheter.asp?ID=164 SEKO (2002): Skall Posten avskaffas? (Soll die Post abgeschafft werden?), Artikel vom 29.10.2002, www.seko.se/presstjanst/nyheter.asp?ID=915 SEKO (2003): Post to all – also in the future, www.seko.se/cs-media/webbOmSeko/uploads/000013819/postprogrammet_eng.pdf Svenska Dagbladet (2003): Avreglering har blivit prisfiasko (Liberalisierung haben ein Preisfiasko gebracht), Artikel vom 16.01.2003, www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_4537098.asp Svenska Dagbladet (2003): Svenska befolkningen gillar avregleringar inte, Die schwedische Bevölkerung mag Deregulierungen nicht, Artikel vom 23.01.2003, www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_4758703.asp The Strategia Group (ohne Jg.): Liberalisation Trends and Implications, www.posteurop.org/newspdf/king-liberalisation-sarajevo.pdf Tidskriften Analys&Kritik (2001): Nya ekonomins lönesänkningsavtal (New Economy’s Lohnsenkungsabsprache), Artikel vom 15.10.2001, http://www.analyskritik.press.se/ Tidskriften Analys&Kritik (2002): Avregleringarnas pris (Preis der Liberalisierung), Artikel vom 06.10.2002, www.analyskritik.press.se/ekonomi/avregleringar/telekom.htm 203