Full text: Pendeln in der Ostregion - Potenziale für die Bahn (56)

Summe (Anzahl*GDVA*GAKZ) 
Nr.  
Achse 
Bahnachse SLOW  
Wohnort 
MIV  
Wohnort 
SLOW  
Arbeitsort 
MIV  
Arbeitsort 
1 Westachse 11.591,7 6.048,5 14.869,6 5.229,3 
2 Südachse 15.904,6 7.505,8 14.297,2 8.907,5 
3 Äußere Aspangbahn 389,5 362,8 80,4 39,8 
4 Innere Aspangbahn 1.852,0 1.929,7 1.417,3 918,0 
5 Mattersburgerbahn 453,1 575,8 164,2 153,2 
6 Pottendorfer Achse 2.686,9 2.851,9 1.863,1 2.582,8 
7 Pannonia Bahn 586,1 486,2 370,7 120,1 
8 Ostachse 3.572,9 3.087,4 913,5 1.025,5 
9 Pressburgerbahn 3.566,4 1.855,7 9.337,5 1.040,4 
10 Marchegger Ostbahn 1.054,0 1.797,1 430,8 1.404,0 
11 Nordachse 5.881,8 3.466,2 4.739,1 2.414,8 
12 Laaer Ostachse 4.167,5 3.164,8 4.463,6 1.432,2 
13 Nordwestbahn 6.682,7 4.502,2 4.827,6 2.824,7 
14 KFJ-Achse 7.840,1 4.338,2 10.402,2 1.460,7 
15 S-Bahn-Kern 13.471,3 1.985,9 34.083,7 7.831,8 
Summe 79.700,6 43.958,1 102.260,6 37.384,6
        

Note to user

Dear user,

In response to current developments in the web technology used by the Goobi viewer, the software no longer supports your browser.

Please use one of the following browsers to display this page correctly.

Thank you.